petek, 17. april 2009

Spoznajte očeta Lucrecie (Maite Perroni)

Igralec Roberto Blandón je oznanil, da bo Paulino, lik, ki ga bo igral v telenoveli Mi pecado pomemben. ''Sem zelo srečen, da sem se pridružil tej nadaljevanki, saj bodo ljudje videli, da lahko nekdo v svoji karieri igra dobre in slabe like, ne pa vedno samo slabe'', je pojasnil za Notimex preden je odpotoval v Chiapas, kjer potekajo snemanja.

Povedal je tudi, da bo igral očeta Lucrecie, ki ima glavno vlogo, ki jo bo igrala Maite Perroni. ''Je moški s karakterjem in z normalnimi konflikti, ki so v družini vsakdanji. Prisoten bo skozi celo zgodbo'', je pojasnil Blandón, ki bo igral skupaj z Eugeniem Sillerjem, Jessico Coch, Sabino Mousier, Raulom Araizom in z Ernestom Laguardio.


''Juana (Osorio) poznam in on pozna moje delo; zdaj sem se lahko pridružil njegovi zasedbi. Imel sem obveznosti z nadaljevanko Un gancho al corazon, zdaj pa se bom pridružil telenoveli Mi pecado, ki jo boste lahko gledali že junija; imamo dovolj časa da se pridružimo Juanu Osoriu'', je povedal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar