torek, 26. maj 2009

Forum Mi Pecado najbolj obiskan na Esmasu

V zadnjih tednih pred začetkom telenovele, je forum Mi pecado najbolj obiskan.

Manjka samo še nekaj tednov do začetka Mi pecado, nove telenovele Juana Osoria. Eugenio Siller, protagonist te telenovele nam o tem malo pripoveduje:

''Tako je, jaz sem zelo srečen za to produkcijo gospoda Juana Osoria. Je originalna zgodba, čudovito napisana in sem tu zelo zadovoljen. V Mi pecado bomo zelo grešili''.

Eugenio Siller in Maite Perroni sta protagonista te nadaljevanke, in kot nam je povedal ta lepotec, se z ostalo zasedbo zelo dobro ujameta. ''Predstavljaj si: v zasedbi smo Daniela Castro, Sabina Moussier, Gattorno, Maite, profesor Salvador Sánchez ... Smo zelo zaščiteni in imamo super delovno skupino in to se pozna v scenah, ki jih snemamo''.

Promocije Mi Pecado so naletele na velik odziv publike, to pa se vidi v uspehu uradne strani te telenovele: ''Smo zelo zadovoljni, povedali so nam, da je forum eden izmed najbolj obiskanih, čeprav se telenovela še sploh ni začela. Res sem zelo hvaležen publiki, puščajo nam sporočila, kar je zelo pomembno. To je čudovita povratna informacija in je zelo uporabna''.

Ni komentarjev:

Objavite komentar