nedelja, 24. maj 2009

Protagonistka je padla iz konja

Od 15. junija naprej bo mehiška publika na Canalu de las estrellas lahko spremljala telenovelo Mi Pecado.

Eugenio Siller je o tem tudi spregovoril: "Zgodba telenovele je zelo lepa in dobro napisana. Otroci bomo mogli odplačati grehe svojih staršev in ljudi ki nas obkrožajo, da bomo lahko končno zaživeli svoje življenje".

Telenovela se snema v kraju Michoacán (Chiapas), kjer se je protagonistka že ponesrečila:

"Snemali smo zelo pomemben prizor, v kateri jaz (Lucrecia) in Armando Araiza (Carmelo) jezdiva. V tistem prije Julian in zaradi ljubusumja želi povoziti Carmela. Njegov konj se ustavi in Armando lepo pade iz njega, Julian zabremza, jaz poskušam ustaviti konja, a ker konj trenira skoke, je namesto da bi se ustavil začel teči kot da bi nekaj želel preskočiti in jaz sem se spustila in padla", pove Perroni, ki pa se na srečo ni huje poškodovala.

Za konec je Eugenio še povedal: "Vse kar boste v telenoveli videli, je zelo težko narediti. Potreben je velik napor ljudi iz produkcije a to da Mi Pecadu poseben čar".

Ni komentarjev:

Objavite komentar