petek, 28. avgust 2009

Mi Pecado skrbi za ohranjanje vode

Maite Perroni, Eugenio Siller in Juan Osorio izvajajo kampanijo za ohranjanje vode.

Med smradom zelenjave in dišavami rož, vonju po piščancu in ovčetini, so se Maite Perroni, Eugenio Siller in Juan Osorio, producent telenovele Mi Pecado, sprehodili po "Mercado de la Paz" ("Tržnica Miru") v Tlalpanu, kjer so promovirali deset "zapovedi" z nalogami, kako varčevati z vodo.

Mlada igralca sta se sprehodila po hodnikih stavbe, da sta obiskala lokalne prebivalce in jih povabila, naj pametno uporabljajo to življenjsko tekočino.

Lepa Maite Perroni je povedala "Kar moramo storiti, je opozoriti gledalce. Ko imaš vse, tega žal ne ceniš in ne misliš na posledice, a sedaj je čas, da ukrepamo".

Obisk je trajal malo več kot uro, ki je presenetil sosede kolonije, ki so jih začudeno gledali.

Producent Mi Pecada je povedal "Ti sam v svoji hiši znoriš, ko vidiš, da primanjkuje vode. Treba jo je čuvati".

Ekipa Mi Pecada je prav tako kot tudi Maite Perroni in Eugenio Siller povedala, da se počutijo počaščene za povabilo na obisk in podpirajo takšna dejanja:

"Namen je, da nam ljudje pomagajo in da vidijo, da smo zagotovo mi tisti, ki moramo začeti dajati zgled za boljše življenje", je rekel Eugenio.

Fundacion Televisa in telenovela "Mi Pecado" bodo izdali "Mi libro verde" ("Moja Zelena Knjiga"), dokument s številkami in podatki o zmanjšanju količine vode, saj je danes pomanjkanje vode problem tako za DF kot tudi za celotno Mehiko.



Slike: Tukaj , Tukaj in Tukaj;

Ni komentarjev:

Objavite komentar