sreda, 19. avgust 2009

Úrsula Pratts se je pridružila zasedbi

Mehiška igralka Úrsula Pratts se je z vlogo zlobnice Matilde pridružila zasedbi telenovele Mi pecado.

"Zelo sem zaodvoljna s tem projektom, saj mi je bil že kot gledalki zelo všeč. Sedaj sem del nje in povedati moram, da so me soigralci zelo lepo sprejeli" je povedala.

Úrsula je napovedala, da bo teta Lorene, ki jo po novem igra Altair Jarabo: "Obe bova zlobnici. Matilde se je naprimer poročila iz koristi (zaradi denarja) in je zelo manipulativna".

Izdala je še, da je vlogo sprejela, ker ji je v veliko veselje delati z Juanom Osoriom. Isti producent ji je pred časom dal možnost, da se s telenovelo Tormenta en el Paraiso vrne na male ekrane.

"Z Osoriom sva se poznala že od prej a sem vlogo sprejela tudi zato, ker mi je všeč zgodba. Ko sem bila še doma, sem jo poskušala spremljati vsak dan in tako se bo tudi nadaljevalo".

S pridružitvijo Pratts in Altair Jarabo k zasedbi, bo ekipa odpotovala v Veracruz, kjer bodo posneli pomembne prizore telenovele.

Ni komentarjev:

Objavite komentar