petek, 10. julij 2009

Maite in Reik so posneli videospot

Maite Perroni, nova protagonistka telenovele Mi Pecado, se ponovno vrača v glasbene vode – a le za kratek čas. Z skupino Reik je posnela uvodno pesem telenovele.

»Juan Osorio mi je dal to priložnost in čeprav sem skoncentrirana le na igro, sem ta izziv sprejela. Zelo sem vesela in počaščena, da lahko pesem posnamem prav z njimi, saj smo skupaj zelo uživali«, pove Maite v upanju, da bo ljudem videospot všeč.

Videospot so že posneli in sicer na lokaciji, kjer se snema tudi nadaljevanka. V njem bomo lahko videli tudi nekatere od igralcev. En izmed njih je Eugenio Siller, ki igra Juliana.

Maite je povedala tudi, kaj bomo v videu lahko še videli: »Prišli bomo na motorjih in zato so nas oblekli v malo neudobna a zabavna oblačila. Zdeli se vam bomo kot astronavti a to je pač del snemanj«.

»Meni so mi bila v tem delu oblačila zelo všeč«, pove Bibi, član skupine Reik, ki prizna, da je med snemanjem kar dvakrat padel iz motorja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar